Betsling

Nu har jag beställt ett rakt jaktkandar UTAN tungfrihet i 10,5cm :) Så jag hoppas att jag har det i brevlådan imorgon..
När jag letade efter ett perfekt bett så råka jag hitta en bra sida om betsling..

Klicka på länken ----> http://www.djurtandvardskliniken.se/betsling.htm
Jag tyckte den var intressant och lättläst..

Idag fick Svala stå. Jag hade ingen lust alls att åka dit.. Har haft annat för mig idag plus att jag e lite slö.. Men imorgon är det min vattendag så då ska jag besöka stallet! Då tänkte jag borsta igenom henne ordentligt och förhoppningsvis bli av med lite hår..

Håll utkik på bloggen för senare kommer jag lägga in ett inlägg med en grej jag gjort! ;) Be prepared!


Kommentarer
Linda

Sv: Ne men de brukar kunna få mer energi i galoppen och aktivera ryggen lite mer, hade du spö? De brukar kunna få mer energi bara genom att man håller i det, det får Fifa :)

2012-03-01 @ 16:30:55
URL: http://mittangsull.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0