Dubbel flytt!

Idag flyttade jag Svalis till hennes nya stallplats! Jisses.. Vad gullig dom var.. Var och grejade där igår med hagen.. Dom var riktigt söta dom som hade häst där.. hjälpte mig packa ur bilen, vi alla hjälpte till med hagen, dom fixade så jag fick plats med mina saker och var allmänt gulliga, skratta och hade kul, lite familjekänsla,stallfamiljen ha ha.. Dom skulle även följa med mig och visa ridvägar ev imorgon.. För övrigt finns det paddock och rundkorall.. Jag tror detta blir superbra!

Svala var lite speciell idag när jag red.. Hon var lite skvätten av sig.. Jag tror hon kände på sig idag vad som skulle hända.. Lilla pärlan.. Men hon verkade trivas i sitt nya hem.. Hon bara lunkade runt i sin nya hage... kollade lite på dom nya vännerna sedan åt hon :) Hon är helt otrolig.

Men de är inte bara Svala som fått flytta. Även jag ska flytta.. Jag vill inte berätta vart ännu men det kommer bli skönt! Så som jag vill ha det.. Ska även få börja provjobba på ett ställe med.. Även de kommer jag hålla lite på att berätta mer om.. Men även de kommer bli bra! Känns bra med alla dessa förändrig.. Det går verkligen bra nu! :D De är ju livets berg&dalbana. Nyss var man i en svacka och nu är man på toppen igen! Hoppas man kanske kan sova bättre om nätterna nu så man slipper ligga vaken :)





Kommentarer
lilian moberg

Jag önskar dej allt gott, lilla gumman...Kram...

2012-03-09 @ 19:09:44
URL: http://lillowill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0