Ha ha ha ha ha..

Alltså jag måste lägga ut dena video, jag älskar den!!
Det är när jag rider min förra foderhäst Cloudy. Jag hade precis galopperat med honom (man ser inte de på filmen) åsså göra han liksom ett tvärstopp så jag höll på tappa balansen och åka av, de ser man de första i filmen hans lite tvärstopp/skutt. Sedn säger jag -Att jag inte ramlat av denna hästen förutom den där barbackaridningen är ett under ha ha...

MEN!! De roliga i klippet och anledningen till att jag lägger upp den är Lindas skratt! Sorry Linda men jag måste.. Ha ha ha hon låter ju så himla gullig när hon skrattar.. Älskar hennes skratt och man bli så glad själv när hon skrattar.. Jag skrattar åt att linda skrattar i filmen varje gåg jag kollar på den! Älskar denna lilla snutt!!

Saknar Cloudy och speciellt den där dagen.. Minns den som igår. Vilken fin dag de var! Nu ska jag strax åka till Svalis och se om hon överlevt natten i sitt nya hem.



Kommentarer
Linda

Hhahaha men åååh ta bort ^^ Jag hatar verkligen mitt skratt.

Folk kallar det oftast för ekorre skratt hahah

2012-03-10 @ 16:27:44
URL: http://mittangsull.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0