Hej igen...............

L
änge sedan nu men ja allt har varit upp och ner... Fullt upp hela tiden av båda tankar och måsten..

Ja, Jag och Svala tog en tripp till Linda en dag för jag skulle kolla på ett par benskydd där.. När vi var där testa vi släppa ihop svala med fifa och bitter.. Var ju tänkt att jag ville ha dom hos linda från början blev inte så för fifas skada. Det gixk iaf bra som jag trodde. Svala bryr sig inte om andra hästar hon vill bara vara ifred så är hon nöjd.

Hon fick stå där över helgen och jag och Linda tog mysiga ridturer, såg värdelös film och fota massa.. =) Många läsare kommer säkert från Lindas blogg och har redan sett bildern men ja då får ni en repris nu ;)

Shoot!


Min skrutta e lite grövre än Lindas späda lilla tös! :)












Min underbara vän!!



Kommentarer
Nina Liljedahl

Vad kul att du är tillbaka igen!

Jag började bli lite orolig för dig....



Jättehärliga bilder!

Jag visste inte att Svala kunde stegra på kommando. Har du lärt henne det eller kunde hon det innan?

2012-03-30 @ 08:23:39
URL: http://stallskogalund.blogg.se/
lilian moberg

Fina bilder på dej och Linda och era små älsklingar..

2012-03-30 @ 11:19:20
URL: http://lillowill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0