Huvudvärk

Jag hatar huvudvärk.. =/ Ja, igår var jag så trött så jag orkade inte skriva så mkt. Men tog en otroligt mysig barbackaritt. red i repgrimman och det gick super.. Mmm mysigt! De var mörkt ute man såg inte mkt. Man får en helt annan känsla av att rida barbacka tycker jag.. Jag känner mig mer med hästen eller hur jag ska kalla de..

Löshoppade henne också en snabbis innan mörkret fallit för mkt. Och njaa inte är hon ngn butterfly flip direkt hihi.. Men hon gjorde de bra ändå.. hon var lite tveksam när jag höjde lite och vägra några gånger men gör om och gör rätt.. med lite driv så flög hon över hindret! tänkte ta bilder men tyvärr blec de för mörkt men han få en bild när hon hade repgrimman på sig aif :D

Här kommer dåliga bilder i mörkret på en skitig häst!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0