Huvudvärk :(

Första dagen på på de nya jobbet! Har fått två veckor "provjobb" så vi får känna lite hur de känns och vad vi tycker.. Men har väl spänt mig hela tiden idag av alla intryck och försöka minnas och komma ihåg allt så jag har ngn fruktansvärd huvudvärk :(

Var till Svalan idag direkt efter jobbet. Hon hade fått en ny kompis idag. Både hon och den nya hagkompisen brunstar för fullt.. Ha ha tjejer då! ;) Tränade i rundkorallen lite.. Min hyresvärd kom ut och kika och gav lite tips hur han brukar träna men det funkade inte på Svala hon vände sig mest utåt. Jäkla lilla häst hon e hopplös ;) Nedå men hon är inte lättflirtad. Hon vill varken ha med folk eller hästar att göra.. hon vänder huvudet och går därifrån ha ha.. Svalan då... Hon behöver nog bara lite tid.. Men hon utvecklas hela tiden det märker jag.. Från början när jag fick henne kunde jag inte hämta henne i hagen. Nu är de inge problem alls tex.

Mamma hade tydligen varit hos henne idag och skämt bort henne med lite kärlek. Den här hästen hon har det bra hon. Hon får allt en häst behöver. Kärlek, omvårdnad, motion och blir bortskämd med morötter ;)





Kommentarer
lilian moberg

Svala är värd all kärlek hon kan få, underbara häst, tror att hon kände igen oss, för hon kom fram till oss direkt....

2012-03-13 @ 11:27:00
URL: http://lillowill.blogg.se/
NIna L

Jag tror att spränghuvudvärk i början på ett nytt jobb är mer regel än undantag.....jobbigt.

Vad är det för jobb du får prova på? Kan det leda till anställning eller praktik eller så? Vore ju toppen i så fall.

2012-03-13 @ 12:22:56
URL: http://stallskogalund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0