Rise and shine, sunshine..

Idag är de strålande soool mmm vad mysigt!

Igår var de lite blandat för Svala.. Först fick vi besök av mamma och hennes karl som hade med sig syrrans barn som dom var barnvakt åt.. Då fick Svala agera barnridningshäst.. Så vi gick runt lite på gården. Hon är ju så snäll och trygg så det passar henne bra..

Efter det blev det en lite snabbtur för mig. Men så skulle Linda komma och jag red tillbaka till stallet.. Hon tog några hoppbilder på oss och sedan visade hon lite hur jag kunde jobba svala från marken. Ja där behövs det nog en hel del jobb...

Men det var bra tips.. som jag fundera på och träna lite på idag..

Sedan hade jag Linda på besök hela dagen, det blev mat, surr och filmtittning.. óch vi åkte även på en kvällsvisit till Svala gav henne lite smaskigt knäckebröd och en tomat som hon inte tyckte var så smaskig ha ha ha!! Gick en bit med henne och prata lite, MYS!

Idag är de som sagt strålande solsken så de blir nog en sväng till Svalis idag med.. Sedan är jag sjukt sugen på fiska jag :P Ja jag får se vad denna dag har att erbjuda mig!

Bilder kommer från hoppningen ;)


Kommentarer
lilian moberg

Emilia tyckte att det var jättekul att rida på Svala,jag kan inte nog prisadenna häst, tycker att hon är så jättegullig och snäll....Mao en toppenhäst...

2012-03-04 @ 12:28:41
URL: http://lillowill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0