Talkshow

Linda berättade för mig att nästa vecka kommer Tobbe Larsson till södra berget och ska ha en "talkshow" Jag velar om jag ska gå eller inte.. vore himla kul.. Men samtidigt är de ju inte´så roligt att gå på evenemang själv =/ Har någon varit på hans shower så ni vet hur de är!? Hmm, jag får klura vidare på denna :D

För övrigt sitter jag och fundera på att jag vill gå en kurs i att verka och slå på tappskor. Vore väldigt användtbart att man kunde göra de själv.. Man kanske skulle utbildat sig till hovslagare.. verkr ju vara lite brist på såna här. Ett tungt jobb är det ju dock.. Man brukar tyvärr få problem med ryggen!



Kommentarer
Agnetha

om du bara ska slå på egna tappskor så tycker jag inte att du ska kosta på dig det. ;)

Om man har en häst med normala fötter så är det så sällan man får praktisera det att man glömmer bort det mellan gångerna: och det är ASTUNGT SKITJOBBIGT... Tyvärr. Eftersom man inte gör det så ofta (om man te.x bara har en häst) så hinner man inte få in "snitsen" - vanan och de rätta musklerna heller = extra jobbigt.

2012-03-18 @ 15:49:06
URL: http://kvarnlycka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0