Craaaazy thursedayyyy ;)

Fast min torsdag har inte varit så crazy.. Har jobbat bara och nyligen kommit hem. Ikväll ska det inhandlas fredagsgodis till imorgon. Imorgon ska jag på halloweenlydnad och tävla.. jag och mina tävlingsnerver. fy vad nervös jag är.. Men är enbart där för att ha kul och inte för att det ska gå bra men samtidigt vill man inte att det ska åt helvete heller. jaja det går nog bra :)

Snart är det helg också.. DÅ ska jag ta mig till min häst som jag har... man kan ju inte tror att jag har någon då jag aldrig är där.. Ja, tankarna går runt runt i huvudet om hästen hela dagarna.. Usch livet är då inte lätt. varför ska det alltid fattas beslut jämt.. Man skulle inte haft ett djurintresse eller iaf dragit på sig dom :O.

Alltså allt kan vända så från att ha drömmar om betäckning till att ha tankar om låna ut/försäljning.. ja det går undan.. Om jag har kvar henne är jag fortfarande sugen på betäckning. men tror det får förbli en dröm. Det vore kul att ha en svala bebis men och andra sidan måste jag tänka långsiktigt. Jag själv kanske vill ha en bebis en dag.. ja tror det eller ej jag som varit "jag ska aldrig ha barn" har börjat få sug på en liten. Och då känns det ju inte smart att dra på sig för många djur. Har ju en katt och en hund och en häst. Ett barn kostar och tar mkt med tid. Så smartast vore isf att bara ha svala hon är ju så pass gammal att hon kan ju bli pensionär den dagen man skulle bli på smällen! :)

Ja herregud vilka tankar men sådär sitter jag och tänker dag in och dag ut om allt möjligt. planerar, filosoferar, resonera i mitt huvudet om allt och inget. Jag tänker FÖR mycket!

Jani, Erica virrpanna det är jag det..

Jag och min systerdotter Emilia på hennes dop!


Kommentarer
lilian moberg

Fina ni är tillsammans!

2012-11-01 @ 17:16:01
URL: http://lilowill.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0