Hoppla pållen!

Iförrgår tog jag och Linda våra isisar till plan och gjorde en liten hoppbana :P Om jag säger såhär det gick väl inge vidare och det var inga stilhopp vi gjorde MEN kul hade vi iaf och det är ju de som är huvudsaken, eller hur?
 
Linda och Fifa var duktiga. Linda sa att hon Fifa blev så pigg och att hon inte tog riktigt galopp men över kom dom iaf och fina hopp :) Fifan tyckte det var roligt och Linda också, det HÖRDES! ;)
 
Svala hon hoppa på också. hoppa alla hinder till på slutet då vi höjde. Då vägra hon eller rev. Men det gjorde inget. Det är så roligt med Svala för hon hoppar allt. och jag är inte rädd för att hoppa något med henne heller barab det inte är för högt. Hon skulle kunna hoppar över bänkar, tunnor eller vad som helst. Bara man tänker FRAM så går det. Men tvekar man ja då väjar hon såklart. Som sagt roligt roligt! Måste köra lite markarbete någon dag med bommar och cavaletti.
 
Vettetusan vad som hände min kamera alla bilder blev suddig!? Mysko brukar inte ske jaja..
 
 
 
 
Min lilla häst skiljer sig en del från andra hästar jag ridit dvs hon tar i så lite hon bara kan. Dvs lyfter inte mkt på benen det har hon aldrig gjort.. Läs även detta inlägg som jag bloggade om i vår/vintas. Men ser det på dom kommande bilder nedanför hur hon snuddar med ben och hovar vid bommen hela tiden för att inte nämna hennes hoppstil ;)
 
 
 
 
 
Hon hoppade oftast men ibland blev det lite tokigt om man säg så! ;)
 
Ibland blev galoppen lite tokig också hon tappa balansen och fick ta ett jämnfota skutt för att hitta den :) 
 
 


Kommentarer
cecilia

Åå vad roligt att hoppa, säg till nästa gång ni ska hoppa så får jag och nighta vara med ?? :)

2012-11-06 @ 12:40:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0