No Svala today

 
Var meningen att jag skulle köra Svalis idag.. Hade fråga Cecilia om hon skulle med och allt men så kom jag på att jag hade ju sagt att jag skulle följa med Sambon och skjuta ikväll när han är skjutledare..

Så får skjuta upp körningen tills imorgon. Cecilia var också på G att köpa rockard så då kan vi köra tillsammans. Det är så roligt att se travarna i sitt rätta element. Svala har inte en chans på miljonen att hänga med Nighta när hon drar järnet.. Häftigt att se!

Nu står öringen i ugnen och potatisen på spisen!! Sedan efter maten blir det pang pang!!

Älskar dig min Svala, eller svala och svala, min ponnyhäst ;)


Kommentarer
Cecilia

Heheh jaa jag ska bara hitta en , hon jag pratade med förut har slutat svara mig så om du hittar någon till stor häst så hojjta till :)

Svar: Jajjemen!! ska jag göra! :)
Erica

2012-11-09 @ 23:16:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0