Pajas

Min största dröm i hela mitt liv var att skaffa hund. Jag har alltid älskat hunadr, jag har brunnit för de. Men när jag var yngre fick jag aldrig någon egen hund. När jag gick gymnasiet och bodde i egen lägenhet ville jag gärna ha hund men ekonomin och tiden fanns inte för det. Men att bo själv i en lägenhet kändes inte alls kul.
 
Så ´jag skaffade en katt istället. Min Pajas! Som idag är 7år. Eftersom jag ville ha en hund så behabdla jag honom som min "hund" jag gick ut med han i koppel. Tränade honom osv. Nu har han fått varit "vanlig" katt i flera år. men ändå sitter det jag lärde honom kvar..
 
Dock var han lite för gosig vid detta tillfälle så han kunde inte koncentrera sig :)
 
 


Kommentarer
Linda

Lika fin kontakt som du och Java har, ni är verkligen ett tillsammans, så jädra synd att du inte får ha henne. Skrämmande vad hon tydde sig till dig, jätte fin relation.

2012-11-08 @ 21:54:38
URL: http://www.mittangsull.blogg.se
Linda

Negativa Erica ser jag lite nu och då:P Du tror för dåligt om dig själv, Java kan nog ha bra kontakt med "nya" matte men för det behöver inte det betyda att hon betyder mer eller lika mkt, det är du som har tagit fram det fina ur den hunden, om någon annan får dela det fina med Java så bör de vara dig tacksam.

2012-11-09 @ 11:21:01
URL: http://www.mittangsull.blogg.se
Nina Liljedahl

Oh gud vilken söt katt!! Vad duktig du är som har kunnat lära honom tricks. Det är ju inte det lättaste med katter...

2012-11-11 @ 21:10:57
URL: http://stallskogalund.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0