Ett pass på plan

Idag trotsa jag och Linda vädergudarna (som bestämt sig för att det skulle vara regn) och red iväg till planen..
Vi tränade där på varsin volt. Det var kul.. Jag tog emot lite tips som Linda gav mig och Svala gick mycket finare och var lugnare.. Jag tränade mest traven men även galoppen och tölten liiite..
 
Känns som jag börjar förstå liiiite bättre iaf.. Sedan skulle jag trava utan stigbyglar, ja hejsan hoppsan jag har alltså seriöst världens sämsta balans! Fy fan... Ja, herregud.. Jag måste verkligen försöka öva upp den :) Film kommer senare..
 
När vi stod och surra en stund så ställde Fifa upp sig själv jättefin! Verkligen en såndär uppställning som jag gillar. frambenen parallelt och ett bakben lite längre bak sedan upp med huvudet och lite framåt! Jääättefint! Skulle velat haft en sån uppställning på Svala.
 
 
På hemvägen blev det bus/racegalopp :) Gud Svala tar i så jag tror benen ska lossna på henne.. Men roligt hade vi nog alla fyra, hoppas jag! Imorgon sa Linda att det skulle bli snöstorm.. Så då blir  det kanske vila igen!
 
 


Kommentarer
Linda

Ni var jätteduktiga, kör på det vi tränat på så ska du se att det blir tooooppppeeen!!

2012-10-15 @ 17:05:20
URL: http://www.mittangsull.blogg.se
svea-karin

exteriörbedömning nästa! :)

2012-10-15 @ 20:33:57
URL: http://karinmattson.blogg.se/
kerstin

åh vad fint hon ställer upp!

2012-10-17 @ 22:06:21
URL: http://ishastarnas.blogg.se
Anonym

// ishastarnas.blogg.se

2012-10-17 @ 22:06:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0