Ingen solsken för mig

 
Ne, en annan har inte fått varit ute och sett nå solsken idag..
Upp fem imorse såklart mörkt sedan hem fyra och of course MÖRKT! Nackdelen med vintern men samtidigt finns det en charm med det mörka kvällarna. skotta snö i halvmörker när det är lite halvkyligt eller kryppa upp i soffan med film och tända ljus och se film.. :)
 
Jaha, åsså är bilen trasig så jag tar mig varken till hästen eller brukhundsklubben. Fick åka traktor med sambon imorse till jobbet och hans arbetskollega fick skjutsa hem mig. JAG är HANDIKAPPAD!!! Ja man är faktiskt det när man inte har en bil när man bor som jag gör.. Går ju inte direkt någon buss förbi här :D
 
Ne, men man får väl fli undan här hemma när man ändå inte kan fara och flänga men tror det blir en powernap först för det behöver jag nu. En sleten arbetare ;) haha...
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0