Jobbelijobb

JA, änrligen fick jag jobba idag! Även om jag bara fick en vecka än så länge.. Fick öven testa på göra nå annat vilket var superkul! Gud, nu känner man sig som människa igen när man fick göra lite nytta och det låter lite klirr i kassan istället för tvärtom.

Ikväll blir det Bhk med Vickan, KUL :) Ska träna inför en lydnadstväling på fredags... Imorgon ska jag ska vi träna också, roligt roligt,... fan måste få jägarexamen nu så jag kan bli viltspårsdomare sedan vill jag utbilda mig till agilityinstruktör eller freestyleinstruktör!

Ang Svala är de samma lika.. Idag och imorgon får hon stå kan ju ändå inte rida då hon kommer få styltor i denna tösnö.. OM jag skulle lånat ut henne på foder då har jag hittat världens bästa fodervärd.. En sån bra så man tillochmed skulle kunna sälja henne till de hemmet.. INTE för att jag vill de men vi får ta dag som dag och så vad som händer! Förhoppningsvis ändras situatiuonen.

Linda hade varit så gullig och satt på henne täcke eftersom hon hade frusit.. det är tur man har en sån bra kompis som ställer upp! Massa kramar till dig du är guld värd!


Kommentarer
Nina Liljedahl

Härligt med jobb!! Det är lustigt hur mycket det betyder att få jobba, man känner sig liksom viktig och behövd. Det ger verkligen wellness-känslor.

Vad bra att du hittat en bra fodervärd, ifall....Men roligast är ju förstås om du kan behålla henne själv :)

2012-10-30 @ 14:30:14
URL: http://stallskogalund.blogg.se
Linda

Hehe klart hon ska ha föl jäntan min :) Får se hur många det blir i slutändan haha ;)

2012-10-30 @ 21:15:30
URL: http://www.mittangsull.blogg.se
Linda

Hehe ja det går ingen nöd på den hästen inte :) Hon var inte ens intresserad att komma fram och hälsa på Sigbritt jämfört med mina två dårar som bråkar om folk. Däremot stod Jennifer bra länge och myste med Svala i bakrunden :)

2012-10-31 @ 16:24:13
URL: http://www.mittangsull.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0