Körning i mörkret

Ja, blev en körtur i mörkret ikväll. Cecilia följde med och guud hon hade världens bästa pannlampa med sig. super!! Annars hade ni inte sett någonting haha.. Blev en mellanlång runda. Ganska lugn! Det var mysigt, kul med lite surr också. Jag som annars till 75% är ensam hela dagarna. Blä, jag känner att jag har tusen beslut att ta om både liv och djur.. Känns jobbigt.. Fan kan det vara vinterdepression vissa har ju sånt.. ne vettetusan!
 
Ne nu blir det lite bullbak! :D Blir nybakta bullar och mjölk ikväll, mums!


Kommentarer
Erika

SV
Ah va lyxigt. :D

2012-10-23 @ 21:36:05
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Linda

Hehe jag fattade inte förklara :P

2012-10-24 @ 22:00:09
URL: http://www.mittangsull.blogg.se
Nina Liljedahl

Känner igen mig, jag hade en rejäl dipp i några veckor för ett tag sedan....det är som om allt jobbigt i livet kommer ifatt en och slår sina klor i en. Mitt har tack och lov vänt nu i alla fall, hoppas det gör så för dig snart också.

Det där med att vara arbetslös kan ju verkligen ta kål på en. Jag blir jättedeppig av det. Kanske är du också sån?

Hur kändes det när du var hos Svala i går då? kändes det bättre eller kändes det likgiltigt? Ofta känns det ju bra mara man har tagit sig ut till hästen, det är liksom startsträckan som är det jobbiga. I alla fall för mig.

Sköt om dig!

2012-10-25 @ 10:20:33
URL: http://stallskogalund.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0