Körning och körning..

Börja med att att följa med Linda när hon skulle köra Fifa idag. Fifa var jätteduktig.. Travade på fint också med huvudet neråt och allt.  Dom blir ett fint körekipage!

Efter vi kört henne en liten bit så skulle jag köra Svala. Linda följde på Fifa fast hon red istället. Ja, det gick väl inge vidare Svala passade mest.. Hon blir så stressad när hon har en häst med sig så ja hon spände sig och passa och passa.. Hon travade lite imellan också.. Men hon kan ju inte trava så fort min häst.. Sedan går hon inte sådär fint med huvudet och kroppen som Fifa.. Ne, jag kan verkligen inte träna häst.. jag ska nog inte hålla på med sånt. Iaf inte med Svala hon skulle haft någon som är lite duktigare.

På vägen hem tappade vi bort Linda och Fifa som hade travat iväg före. Båda jag och Svala blev nog fundersam varrt dom var.. trodde vi skulle möta dom någonstans men ingen Linda och ingen Fifa. Men när vi kom tillbaka igen så hade dom redan hunnit hem till stallet. Det var tur att dom var tillbaka iaf.

Imorgon blir det kanske en långtur om vädret tillåter.. Vi får hoppas att det kommer lite solstrålar!!


Kommentarer
Nina Liljedahl

Men huvudet och halsen är ju inte det viktigaste! När hon är körd lite mer kommer hon säkert att hitta sin balans. Det är ju inte länge sedan hon började slappna av mer i ridningen, så det kommer ska du se.

2012-10-14 @ 09:03:45
URL: http://stallskogalund.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0