La stada...

Imorgon ska jag bege mig till Sundsvall.. Ska bli skönt att få åka ut och göra något än bara sitta här hemma.. Blir väl båda hästiga och ohästiga affärer..

Till helgen blir der hundtävling för Houdini. Jag har ju en såkallad springhund :) En whippet.. Han ska tävla i något som heter lure coursing. Något som han är tokig i... Har ni möjlighet att åka och kolla så gör det.. Det är häftigt att se hundarna bli tokiga och i fullfart springa över ett fält efter en "hare".

Jag håller ju på en del med min hund också men skriver inte om de här.. Tycker de är lite jobbigt att prata om "mina" hundar med allt som varit.. iaf jag har en superbra vän som heter Vickan. hon och jag brukar träna på brukhundsklubben. förra veckan tränade vi lite lydnad och agility och fika lite gotta :) Mysigt.. Måste bpka en ny dejt med henne på klubben..

 

Houdini i mål på KM:et i Bjurholm...

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0