Långsamma dag

Jag hatar att vara arbetslös dagarna blir så sega, man får ingen ordning, blir glömsk m.m. Åååh. trökigt.. Och igår storstäda jag huset så de är klart.. Jaja, ska vara glad för det är inte många dagar annars som jag är sysslolös.. Nu skulle cecilia komma och kolla vårt hus och hälsa på.. Kul med lite sällskap är annars mest ensam här hemma vilket blir långsamt ibland men kan även vara skönt.. Hmm jag har inte bestämt mig vad jag ska köra med svala idag, rida? köra? träna från marken? Ja jag får se vad jag känner för sedan.. ne nu ska jag fli undan lite.. hejs :D


Kommentarer
Nina Liljedahl

Sv: Nu har jag läst om selar och svänglar på sidan du rekommenderade. Dock är jag ju ganska trög...så jag fattar inte allt.

Vad är det för sele du beställt, med lös brösta som du säger. Jag har nog bara sett de där billiga hööksselarna. Kan du inte göra ett blogginlägg där du fotar steg för steg hur du selar på Svala? Det skulle vara jätteintressant! Och hur svängeln ser ut och hur du fick dit den på rockarden. Det där med hur draglädren sitter fast i selen och i vagnen. Det vore sååå intressant!!

Var har du köpt sele och svängel? Länkar?

Haha, nu blir det jobbigt för dig om du ska kunna svara på alla mina frågor ;-)

2012-10-01 @ 13:53:40
URL: http://stallskogalund.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0