På bättringsvägen

Ååååh, vad skönt!! Idag känner jag mig 100gånger bättre.. Har fortfrarande hosta men den där svaga frusna känslan är borta.. Tur då jag ska vara hundbvakt hela helgen!! Idag tänkte jag rida till plan med vagn och träna liet med den. Det var Lindas ide att vi skulle göra det vilket jag tycker var en bra ide. Näe dags att  sätta värmaren  på bilden, slänge i sig något i magen, sno på sig kläderna och iväg!! :D
 
En bild på hur vi bor.. Mitt ute i skogen med underbar natur med det vilda djuren runt knuten och ett vackert hus. Och när jag säger vilda djur menar jag verkligen vilda, har både passerat både varg och björn förbi vårt hus.
 
 


Kommentarer
lilian moberg

Oj vad vackert!

2012-10-18 @ 14:08:18
URL: http://lilowill.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0