Regn och rusk

Inatt har det snöat här :) Jippi! Dock har det försvunnit at regnet. Just nu regnar det och idag kommer Svala få stå som jga bestämde igår. ev ska vi ta en uperkort tur för att sambon ska få se belysningen på vagnen!
 
Blrv ingen uteritt igår eller jag var påväg men när hon spände sig och stressa upp sig så stannade jag på plan istället.. Jisses.. Vissa stunder gick det bra och ibland var det katastrofo. galoppen var värst..
 
Linda kom och gav mig lite tips på hur jag kunde få henne mer avslapand. Vilket var ta ur stigbyglarna och bara skumpa med.. Ja min sämsta sida.. Fy fan trodde jag slkulle skumpa av flera gånger.. dock fick hon ett annat steg på slutet vilket var kul. Får fortsätta öva på det där då så min donna kan slappna av mera. Hon har en tedens att spänna sigför minsta lilla tex om hon är avslappnad på volt åsså måste jag korta yttertygel liiite för hon kanske fuskar eller så. Jaha dom blir en spännis igen. Så lite krävs det tyvärr..
 
jaja idag ska hon bara få må gott gumman.
 
Själv är jag ute efter ett billigt vintertäcke med helhals?
Någon som har till salu eller tips på ett bra täcke inte för dyrt?


Kommentarer
Linda

Kan du inte köpa ett nytt då:)??

2012-10-14 @ 12:36:59
URL: http://www.mittangsull.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0