Rida islandhäst

Reynirs ridskola... Ja den boken lånade jag från bibbland var en av dom sju islandsböckerna jag låna haha.. Bara det stod islandshäst så tog jag den..'

Har börja småläst lite i den och bläddre igenom. En TJOCK bok men den verka bra.. Ska bli intressant att läsa.. Den där reynir skulle man tränat för verkar vara en duktig karl.. :)

Blir nog mycket läsning i helgen då jag ska vara hundvakt.

Såg Linda lagt ut en film på en häst som hade stjärnor rakad på rumpan, såg lusigt ut så jag googla lite på rakade hästar och hitta denna frieser.. Alltså gud vilket jobb att få till..



Kommentarer
Anonym

jag vet inte ifall du visste... men Reynir Adalsteinsson lever tyvärr inte längre... :(

http://www.skenkur.se/22-pionjaeren-reynir-adalsteinsson-avliden

2012-10-18 @ 22:40:29
Anonym

eller det finns två kända reynir men jag trooor iallafall att det var den reynir som gick bort.. nu blev jag osäker..

2012-10-18 @ 22:44:13
erica

Okej nu vet jag inte vem du är men vi menar nog samma Reynir. Jo, jag vet att han inte lever men det hade varit roligt ändå.

2012-10-19 @ 10:37:33
URL: http://minsvala.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0