Style a rockard

Jajjemen! :) Fix och trix finns det fortfarande med min rockard.. Jag älskar min vagn och finns massor jag vill göra med den innan den är komplett. just nu är de fokus med bra belysning. Jag och sambon montera fast cykelbelysning på den men njaa blev inte så bra belysning som jag ville så nu ska jag testa andra lampor.

Sedan väntar jag på att få minsta fästen till bakselen fastsvetsade och så ska jag leta efter lika fälgar/däck till den också.. När dom tre punkterna är klar så är nog min vagn komplett. Dutta på lite färg på visa ställen där de försvunnit lite. :)

Iiih, imorgon är det lampor som ska fixas iaf.. ska bli kul!


Kommentarer
Nina Liljedahl

Var ska du ha lampor? Bak eller fram eller båda?

2012-10-12 @ 09:41:19
URL: http://stallskogalund.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0